poniedziałek, 7 lutego 2011

LIST Z NIEBA ( od Agnieszki Osieckiej)

Napisała do mnie Agnieszka Osiecka z nieba
"tak mi bardzo Basiu tu w raju potrzeba
głosu moich piosenek, w treści i muzyce
w radiach polskich i telewizji jako pamięci znicze".
"Tak jak przed laty pisałam - i przewidziałam,
Polska wstecz pomaszerowała, wręcz zdziwaczała.
Zalewają fale radiowe obce słowa, obce dźwięki,
A polscy piosenkarze przeżywają udręki.
Puszczam Radio Parada - rozpacz i smutek czuję,
Obcy, angielski język niepodzielnie panuje.
Nieraz melodia ładna, lecz słowa niezrozumiale.
Gdzież nasi śpiewający i ich piosenki wspaniałe?
Dlaczego, dlaczego tak się źle dzieje,
Że polska piosenka blaskiem nie jaśnieje?"

Cóż ja ci Agnieszko poetko odpowiem,
Że w polskich mediach panuje bezmyślny człowiek!?
Że kierując się businessem, interesem,
Zaprzepaścił polską kulturę z kretesem?!

Droga Agnieszko, ciesz się, ze jesteś w RAJU,
Bobyś zwariowała widząc obecną rzeczywistość naszego kraju!


2010

1 komentarz:

KasiaTurajczyk pisze...

Bardzo, bardzo udany wiersz....Mamusiu gratuluje